כיצד אנחנו במיומנות מכינים אתכם לבחינה?

אנו במיומנות חיים את עולם הביקורת, הן בהיבט הפרקטי היומיומי, והן בהיבט האקדמי במסגרת הכנת סטודנטים לבחינת המועצה. שיטות הלימוד שפותחו על ידינו שמות דגש על לימוד באמצעות הבנת החומר ועל מתן כלים לסטודנטים להתמודדות עם שאלות הבנה ושאלות עומק. אנחנו לא מסתמכים על בחינות קודמות, ולא דוגלים בהעתקת תקני הביקורת למחברת הבחינה. יש לנו ניסיון בשינויים ובהטמעת מערכי למידה מתאימים.

שיטות הלימוד שלנו מותאמות לשאלות מורכבות, לשאלות חוצות תקנים, לשאלות הבנה, לניתוח נתונים ולשאלות בהם יש את גורם ההפתעה לסטודנט.

אנחנו תמיד עם "היד על הדופק" מעודכנים ומעדכנים אתכם בכל התקנים, החוקים, ההצעות לתקינה ולחקיקה כך שתגיעו מוכנים באופן מיטבי לבחינה!

תקנים חדשים

מהפכה בנוסח חוות הדעת!

לאחר יותר מ – 20 שנה  שבהם לא היו שינויים בנוסח חוות הדעת, לשכת רואי החשבון החליטה על שינויים דרמטיים בנוסח חוות הדעת.

שינויים אלו מורכבים ודורשים הבנה מעמיקה של מתודולוגיית הביקורת.

אנחנו במיומנות, ערוכים לשינויים הן במערכי השיעור, הן בקורסים והן  בספרי הלימוד. הקורסים והספרים שלנו מעודכנים בכל השינויים ובתקנים החדשים:

  • תקן ביקורת (ישראל) 701 בדבר תקשור ענייני מפתח בביקורת בדוח רואה החשבון המבקר;
  • תקן ביקורת (ישראל) 260 (מתוקן 2021) בדבר תקשורת עם המופקדים על ממשל תאגידי;
  • תקן ביקורת (ישראל) 600 (מתוקן) בדבר הסתמכות המבקר על מבקרים אחרים בדוחות כספיים מאוחדים;

בנוסף, אנו נערכים לשינויים הדרמטיים הצפויים בנוסח חוות הדעת שיבואו לידי ביטוי בתיקון תקני ביקורת 700,705,710,720,570 וצפויים להתפרסם בקרוב.

בחינת המועצה ממוחשבת

החל ממועד חורף 2022 הבחינות מתקיימות על גבי מחשב בלבד! חשוב שתתרגלו בבית פתרון על גבי המחשב איתו תגיעו לבחינה!

אנו במיומנות מכינים את הסטודנטים לבחינת המועצה בביקורת מאז 2008 ומתמחים בביקורת!

עזרנו למאות סטודנטים לעבור את בחינת המועצה בביקורת, צפינו את השינויים שהיו בשנת 2017, נערכנו לפרויקט הקודיפיקציה, היינו הראשונים שזיהינו את השפעת מגיפת הקורונה על ביקורת הדוחות הכספיים, הכנו אתכם מראש שהבחינה צפויה להיות ממוחשבת וגם עכשיו נעזור לכם עם השינויים הצפויים בבחינה.

אנחנו חיים ביקורת 24/7, מתעדכנים ומעדכנים כל הזמן, הן בשינויים בארץ והן בחו"ל, מנתחים את כל בחינות המועצה, נערכים מראש לכל השינויים, ומעדכנים בהתאם את מערכי הקורסים שלנו, את ספרי הלימוד ואת שיטות הלימוד.

אז אם אתם שואלים את עצמכם, איך יכולנו לצפות את העתיד, התחזית שלנו נוצרה כתוצאה מ עבודה קשה!

אנחנו מתמחים בתחום הביקורת ומתמקדים אך ורק בדבר שאנחנו אוהבים וטובים בו – ביקורת!

אנו מעריכים שבשנה הקרובה, רמת הקושי של הבחינות תהיה בדרגה של 4-5 דרגות קושי מתוך 6 דרגות קושי.  להערכתנו, הדרישות מהסטודנטים ילכו ויגדלו. בהתאם לכך, אנו מוודאים שרמת הלימוד בקורס והשאלות הרבות שמשולבות בספר ההכנה יתאימו לדרישות ההולכות וגדלות ויאתגרו את הסטודנטים עם מצבים חדשים ומשתנים באופן שיכין אתכם באופן מיטבי לבחינה

בהתאם לכך, הסטודנטים נדרשים לסגל שינויים משמעותיים באופן הלימוד ובהרגלי הלמידה. הסטודנטים נדרשים להגיע לבחינה כשהם מבינים את מתודולוגיית הביקורת ומצוידים במיטב הכלים לפתרון שאלות עומק, שאלות אינטגרטיביות ושאלות הבנה.

הסטודנטים שלנו מגיעים ערוכים ומוכנים לבחינה בביקורת!

הסטודנטים שלנו לא מופתעים מאופי השאלות, מרמת הקושי שלהן ומהסגנון, הם יודעים כיצד לגשת לשאלות וכיצד להתמודד איתן, כל זאת מכיוון שהם נחשפו לשאלות דומות במסגרת הקורסים וספרי הקורס ומכיוון שהם הגיעו לבחינה כשהם מצוידים בכלים מתאימים למענה לבחינה מסוג זה!

יעידו על כך עשרות התודות שאנחנו מקבלים מיד לאחר הבחינה ולאחר פרסום הציונים במיילים, בהודעות, בווטסאפ, בפייסבוק ובטלפון.

תגובות שמחממות את הלב וגורמות לנו לרצות ולהמשיך לפתח כלים נוספים שיסייעו לכם הסטודנטים.ות  לעבור את הבחינה בהצלחה.

אז אם אתם רוצים להגיע מוכנים לבחינת המועצה הקרובה בביקורת,

אם אתם לא רוצים להיות מופתעים מהבחינה הבאה,

אם אתם רוצים לקבל כלים אמיתיים להתמודד עם הבחינה בהצלחה – בואו ללמוד איתנו!

מיומנות – להגיע מוכנים לבחינה!